Weer extra foto's - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Carl en Carlo - WaarBenJij.nu Weer extra foto's - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Carl en Carlo - WaarBenJij.nu

Weer extra foto's

Door: SantiagoPlusoMino

Blijf op de hoogte en volg Carl en Carlo

05 Juni 2012 | Spanje, Santiago de Compostella

Er zijn weer een aantal foto's toegevoegd aan het fotoalbum.

  • 05 Juni 2012 - 17:24

    Stella:

    Wat een ontzettend leuke foto's heren. Mooie herinnering aan jullie mega-prestatie! Hoorde van Katrien dat jullie vrijdag thuis hopen te zijn. Net op tijd voor het voetballen!!!!!!Een goede, rustige en veilige terugreis. Het zal fijn zijn om jullie weer te zien. We hebben jullie gemist.
    Veel liefs en dikke kus,

    Stella

    P.S. Ik zal jullie dagelijkse reisverslag missen.

  • 05 Juni 2012 - 18:18

    Karla:

    Geen verslag meer...... alleen fotoos.... zullen we de 'tekst' er zelf maar bij bedenken !!!!! Wat lees ik nu bij Sella.... vrijdag misschien al terug ???? Hopelijk wel geschoren als ik jullie tegenkom !!!!!! Dikke kus voor jullie xxx

  • 05 Juni 2012 - 22:27

    Paul:

    Heren, ik heb veel leuke reacties gehad op Facebook over jullie prestatie. Iedereen is trots op jullie.
    Ik ben benieuwd wanneer jullie de Himalaya gaan beklimmen?? Maar kom eerst maar even lekker naar huis. See you soon.

  • 06 Juni 2012 - 05:46

    Bebbie:

    Lieve Carl en Carlo

    wat een leuke foto's.
    ik zie twee mannen - moe maar zo voldaan.
    jullie kunnen trots op jezelf zijn!
    goede thuisreis!

  • 07 Juni 2012 - 06:21

    Marc & Petra:

    We zijn trots op onze oom.

    Liefs van ons.

    x

  • 08 Juni 2012 - 09:45

    Maud:

    tot heel snel , jullie zitten nu in de bus terug....jullie zijn top tot zo xxxmaudjuh

  • 15 Oktober 2012 - 14:34

    Christ Rietjens:

    Ik kom jullie reisverslagen nu pas tegen en wil toch even reageren,ik ben jullie een paar keer tegen gekomen op de weg naar santiago,en ik heb hartelijk moeten lachen om jullie humor.Ik hoop dat jullie mij nog herinneren.Het was een geweldige tijd voor mij en een fijne start van de VUT.
    Ik ben 2 Juni aangekomen in Santiago,terug gefietst (800km) naar Estella en was veel te vroeg terug en heb 2 weken uitgerust en heb de bus 7 Juli in Pamplona genomen naar huis toe.

    Veel groeten
    Christ Rietjens uit Weert (Limburg)

  • 16 Oktober 2012 - 10:30

    Carl Van Heeswijk:

    Hoi Christ,

    Natuurlijk kunnen we jou nog herinneren.Wat was het toch een geweldige ervaring en wat heeft het ons leven toch verrijkt.Ik ben er helemaal aan verknocht.Volgend jaar in het voorjaar gaan we naar Berlijn fietsen,en ik wil ook nog naar Rome toe.(Carlo +O heeft daar geen trek in).Heb me ook opgegeven als vrijwilliger in een refugio in Roncesvalles.Hoop dat ik daar iets van hoor.Het ga je goed.......

    Groetjes,
    Carl van heeswijk (-O)

  • 17 Oktober 2012 - 22:14

    Carlo De Bont:

    Beste Christ,

    Fijn om van je te horen dat ook jij de ontberingen goed hebt doorstaan. Toen wij in Santiago waren aangekomen en de volgende dag onze fietsen werden opgehaald, voelden wij ons echt geamputeerd. Een leven zonder fiets was toch niet meer voor te stellen! De laatste 2 dagen voordat we met de bus naar huis konden, waren dan ook een bijna even grote beproeving als de tocht zelf. Als ik me goed herinner hebben wij elkaar voor de eerste maal op de camping in Chartres ontmoet. Daarna hebben onze wegen zich meerdere malen gekruist. Toch heb ik maar 1 foto met jou kunnen vinden, dat was op een camping in Vezeau op 14 mei. Je had voor ons toen een fles wijn uit de winkel meegebracht.
    Deze foto heb ik op de site geplaatst.

    Een pelgrimsgroet van
    Carlo de Bont

  • 06 Augustus 2013 - 21:48

    Christ Rietjens Uit Weert:

    Hallo mannen +o en -o

    Het is inmiddels 6 augustus 2013 dat ik dit bericht lees, Ik heb de foto gezien en herinner mij als de dag van gisteren.Ik ben al een beetje rond aan het kijken voor wat kampeer spullen o.a een tentje.Want ik heb plannen om in 2014 nog een keer te gaan pelgrimeren ,en dan ook helemaal terug te fietsen en dan de route over "" oude wegen"" te fietsen nu kan ik het nog.En dan natuurlijk mensen te ontmoeten zoals jullie.

    Ik wens jullie het allerbeste en een goede gezondheid.
    Met vriendelijke groeten.

    Christ Rietjens uit Weert

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Santiago de Compostella

Carl en Carlo

Welkom op de dagboekpagina van Carlo (+o) & Carl (-o). Wij doen hier verslag van onze pelgrimstocht naar Santiago de Compostela per fiets. Onze belevingen en ontberingen willen we graag met jullie delen.

Actief sinds 01 Mei 2012
Verslag gelezen: 958
Totaal aantal bezoekers 28914

Voorgaande reizen:

07 September 2019 - 26 September 2019

3 maal is .......

07 Mei 2014 - 03 Juni 2014

op herhaling

29 April 2012 - 03 Juni 2012

Santiago de Compostela

Landen bezocht: