De laatste loodjes... - Reisverslag uit Palas de Rey, Spanje van Carl en Carlo - WaarBenJij.nu De laatste loodjes... - Reisverslag uit Palas de Rey, Spanje van Carl en Carlo - WaarBenJij.nu

De laatste loodjes...

Door: SantiagoPlusoMino

Blijf op de hoogte en volg Carl en Carlo

02 Juni 2012 | Spanje, Palas de Rey

Vandaag 71 kilometer weggepeddeld en nog een 80 kilometer resterend tot aan de finishlijn. Het weer was vandaag rond de 20 graden en wisselvallig. De route bestond onder andere uit een tien kilometer lange klim, met een stijgingspercentage van 10%. Dat zijn getallen die we liever in een alcoholische versnapering terugvinden.
We zijn aangekomen in Palas de Rey en daar bleken de slaapplekken in de refugio's vergeven. Uiteindelijk hebben we toch ergens een kamertje met twee bedden weten te bemachtigen, dus vanavond zijn we weer van een dak boven ons hoofd voorzien. De planning is om morgen aan te komen in Santiago, maar dan zal het een vlakke weg moeten zijn, iets wat ons tot nu toe nog niet echt gegund is. Nu even genieten en uitrusten op een terrasje, dan kan de mentale voorbereiding voor morgen beginnen.

• 02 Juni 2012 - 16:57

Gijs En Gerry:

Waar is dat feestje, daar is dat feestje!!! Nog een dag peentjes zweten en dan vakantie, hebben jullie wel verdiend boys, wij zijn super trots op jullie. Moet wel goed kijken wie daar op de foto staan , knappe mannen met grijze baarden!Groetjes den Brekeltjes.

• 02 Juni 2012 - 18:07

Hans Weidner:

Niet zeuren om het laatste restje kilometers, jullie hebben bewezen dat jullie kanjers zijn. Chapeau !!! tot morgen aan de finish en dan de kurken af van de flesjes prik!! En Carl die mooie meid voorop heeft goed geholpen, geef haar maar een dikke zoen op waar je steeds naar keek.

• 02 Juni 2012 - 18:10

Annet:

ik hoop dat jullie er morgen zijn en lekker van jullie overwinning en welverdiende rust mogen genieten.
    zo niet dan wachten we gewoon nog een dagje.
    -o joke zou zeker trots op je zijn das 1 ding wat zeker is.
    drink er morgen maar een goede borrel op

gr koen en annet

• 02 Juni 2012 - 20:02

Paul:

Niet normaal hoe snel jullie dit gedaan hebben. Daar kan de Rabo wielerploeg een voorbeeld aan nemen. De renners van de Tour de France zijn amateurs vergeleken bij jullie. Ben super trots. Even bikkelen morgen en geniet vooral van de laatste meters. Daarna de emoties lekker laten komen. En natuurlijk proosten op deze overwinning.
    Ik hoop snel het glas te kunnen heffen samen met jullie. Keep going boys.

• 02 Juni 2012 - 20:34

Lia Adriaenssen:

Eind in zicht. Petje af zo snel als jullie dat gedaan hebben. Jullie zijn eeeeeecht TAAIE TIJGERS en daar moet op gedronken worden. Geniet ervan!

• 03 Juni 2012 - 07:50

Lex:

Puike prestatie, boys en dat in iets meer dan een maand. Mooi dat je je belofte hebt ingevuld O. Visje ziet er goed uit -O. Volgende week repeteren of fietsen jullie ook weer terug? Groeten van de Batjes.

• 03 Juni 2012 - 09:45

Karla:

GEWELDIG !!!!!!!
    5 weken geleden stonden we jullie uit te zwaaien !!!!! Ben wel heel benieuwd hoe de terug reis wordt ????? Hier zit de 1ste etappe (levenslied) er ook op...... was druk, gezellig en redelijk weer. Nu regent het... dat is minder...... , maar mag de pret niet drukken (hoop ik...) . Sturen Hans vanavond ff naar huis om te kijken of jullie het gehaald hebben..... hebben we weer een reden om 'n borrel te pakken !!!!!!!!!
    Denk aan jullie...... dikke kus xxx

• 03 Juni 2012 - 15:02

Corrie En Leo Croes:

Wij vinden het geweldig. Gefeiliciteerd met deze inspanning. Ook -+O gefeliciteerd met het behalen van de bolletjes trui. Want ik denk niet dat Contador je nog zal inhalen.
    Groetjes en veel plezier in Santiago.
    Leuke foto's trouwens