Gisteren 40 graden, nu een hagelbui - Reisverslag uit Tríacastela, Spanje van Carl en Carlo - WaarBenJij.nu Gisteren 40 graden, nu een hagelbui - Reisverslag uit Tríacastela, Spanje van Carl en Carlo - WaarBenJij.nu

Gisteren 40 graden, nu een hagelbui

Door: SantiagoPlusoMino

Blijf op de hoogte en volg Carl en Carlo

01 Juni 2012 | Spanje, Tríacastela

Zo, die grote hoop stenen zijn we ook over. Nu resten alleen nog een tiental colletjes van de 3e categorie, dus de bolletjestrui van -0 komt niet meer in gevaar.
-0 zag een gitaar en kon het niet nalaten om gisterenavond in de refugio op te treden.
Net toen we vandaag in de refugio in Triacastella aankwamen brak er een enorme hagelbui los. We waren net op tijd binnen.
We zien morgen wel of het weer zich herstelt.
De fiets van +0 had vandaag een baaldag genomen, en toen heeft hij maar meegedaan.
Het wordt nu spannend met nog 150 zware kilometers.

• 02 Juni 2012 - 06:01

Paul:

Wauw heren, nog 150 km. Wat een prestatie !! Wij zijn super trots op jullie. Nog even doorzetten en dan mag de champagne open. Keep going boys.

• 02 Juni 2012 - 09:24

Marij En Joop:

Pilgrimfathers: Geweldig !!!! Nog een paar dagen en jullie hebben het huzarenstuk volbracht. Wij zijn ontzettend trots op jullie..!! Als ons Willem2ke straks ook zo presteert staan we bij de eerste 4 van 't linker rijtje...
    Jongens veel sterkte voor de komende paar dagen in de hitte en s'avonds veel lekker vocht innemen.
    Wij denken aan jullie !!

XXXX Marij en Joop

• 02 Juni 2012 - 09:39

Annet:

150 km een peuleschilletje nog voor jullie.
    zet hem op die laatste kilometers.
    topprestatie hoor!!!!

groetjes koen en annet

• 02 Juni 2012 - 12:01

Truus Zandbergen:

Hallo -o en +o , Zo'n avondje met een goed glas spaanse wijn en daarbij wat gitaarmuziek uit eigen huis, daar had ik nog wel bij willen zijn.
    De aankomst is in zicht! dat wordt een geweldige prestatie.
    Groeten Truus en Gé

• 06 Juni 2012 - 06:28

Moontje:

Hee Carlke en +o

Dat zal weer een mooi en gezellig moment zijn geweest op je gitaar.
    De muziek gaat ook overal mee naar toe he......
    Kom op he en veel succes met de laaste kilometers.

Liefs,
    Moontje xx