De steentjes zijn afgeleverd - Reisverslag uit Ponferrada, Spanje van Carl en Carlo - WaarBenJij.nu De steentjes zijn afgeleverd - Reisverslag uit Ponferrada, Spanje van Carl en Carlo - WaarBenJij.nu

De steentjes zijn afgeleverd

Door: SantiagoPlusoMino

Blijf op de hoogte en volg Carl en Carlo

31 Mei 2012 | Spanje, Ponferrada

Vandaag was een zware dag, niet alleen fysiek maar ook voor beiden mentaal.
Dat we naar een hoogte van 1500 m moesten fietsen. De drukkende hitte zorgde ervoor dat we het na 57 km in Ponferada voor gezien hielden.
Count down is begonnen en we hopen binnen 4 dagen ons einddoel te bereiken.
Gisteren had +0 nog de prijs als strijdlustigste renner gewonnen, maar vandaag was hij blij dat hij op tijd binnen was.

• 31 Mei 2012 - 17:32

Job En Lonne:

Wij zijn super trots op opa Caja !!
    Dikke kus Job en Lonne

• 31 Mei 2012 - 18:02

Lonneke, Paul, Mats:

Hallo heren, wat leuk om ook jullie te volgen. Ons pap (rob waijers) en ons mam zitten nu net voor leon. Hebben nog ongeveer 300 km tot santiago te gaan. Verwachten over een dag of 6 in Santiago te zijn. Jullie zullen elkaar dus wel niet meer tegen komen, helaas.
    Echt een super knappe prestatie! Geniet er nog even van en tot ziens bij Willem II.

Veel liefs van ons

• 31 Mei 2012 - 18:06

Stella:

Zo te lezen een heel zware dag en dan nog die hitte! Ik heb grote bewondering voor jullie.
    Heb net weer gekeken op Google Earth en heb de afstand opgevraagd. Met de auto is het blijkbaar nog 248 km, maar ik weet natuurlijk niet of dat ook de fietspaden zijn. Hoe dan ook, het zijn inderdaad de laatste kilometertjes en dan lekker rusten!!!! Lekker bijkomen en dan goed uitgerust met de trein of het vliegtuig weer naar huis.
    Heel veel sterkte en toch ook nog heel veel plezier. Het is een hele onderneming en dat hebben jullie toch maar weer mooi voor elkaar.
    Liefs en dikke kus,
    Stella

• 31 Mei 2012 - 19:35

Karla:

"n dipje..... maar komt goed +0 en -O..... de laatste dagen.... de laatste kilometers............
    Heel veel respect voor jullie !!!!!!!
    Knuffel en kus...... +a

• 31 Mei 2012 - 22:20

Marja:

Nu je de stenen kwijt bent zal het fietsen wel beter gaan(was ook 'n heel gewicht!!!)Bedankt voor het afleveren.IK laat de kaars branden hoor.Succes maar weer.

• 01 Juni 2012 - 05:57

Bebbie:

Lieve Carl en Carlo
    de laatste loodjes wegen het zwaarst....ik ben diep onder de indruk van jullie prestatie!!!!!

groetjes, Bebbie

• 01 Juni 2012 - 10:33

Ruud Weezeman:

Hoi Carl en Carlo
    Eindelijk komt het einddoel in zicht voor jullie,en het wordt ook tijd na jullie vele natte reisuren.Nu is "de reis" veelal van grotere waarde als het einddoel maar ik kan mij voorstellen dat jullie nu toch ook wel hunkeren naar Santiago.Ben nu zelf ook weer in voorbereiding op mountainbiken in Oostenrijk, volgende week dinsdag 5 juni vertrekken.Zal soms ook wel afzien worden maar dat haalt het bij lange niet bij jullie fantasische prestatie.Zal hoog in de bergen tijdens de klim daarom ook zeker aan jullie denken.Wens jullie héél veel succes en kracht tijdens de laatste fase van de reis.
    Veel groeten: Ruud Weezeman

• 01 Juni 2012 - 13:15

Margriet En Frans:

nog een paar dagen afzien en dan hebben jullie je doel bereikt, geweldig toch. Kampioenen!!!!!
    sterkte nog voor de laatste loodjes .
    dikke kus

• 01 Juni 2012 - 13:28

Moontje:

Hee kanjers,

Leuk om jullie verslagen te lezen. Volhouden en blijven genieten hé!!
    Ben benieuwd of jullie ook nog terug fietsen..... of toch de trein of vliegtuig!! De foto´s zijn ook erg leuk. Trots op jullie.

Dikke xxx van Moontje