Morgen gaat het gebeuren - Reisverslag uit Astorga, Spanje van Carl en Carlo - WaarBenJij.nu Morgen gaat het gebeuren - Reisverslag uit Astorga, Spanje van Carl en Carlo - WaarBenJij.nu

Morgen gaat het gebeuren

Door: SantiagoPlusoMino

Blijf op de hoogte en volg Carl en Carlo

30 Mei 2012 | Spanje, Astorga

Nieuwe dag, nieuwe kansen, nieuw geluk. Het moet niet gekker worden , want we stonden vandaag om 07.30 uur alweer in de startblokken.
Vantevoren nog ontbijt met een groot stuk cake, café americano en zumo de naranja op.
Heerlijk fietsweer.
-0 heeft nog punten verzameld voor het berg klassement en +0 voor het punten klassement. Zitten weer 90 km verder in Astorga, Kwamen Joop en Madelon uit Naaldwijk weer tegen en gaan direkt samen iets eten. Morgen naar Cruz de Ferro op 1500m hoogte.
Het zal een zware en beladen dag worden.

• 30 Mei 2012 - 18:58

Karla:

Hey mannen..... leuk om jullie elke dag te volgen......
    Vanavond weer met 'de kippen op stok ' dan..... wordt een hele klim morgen !!!! T'is te hopen dat -0 z'n remmen het niet begeven..... want t'is altijd iets met ' de menneke' !!!!
    Ook wij staan hier in Tilburg voor een zwaar weekend....... Levenslied !!!!!! Jammer dat het weer 'n stuk minder wordt (14/15 graden..)
    +0 en -0.... heel veel succes met de klim morgen !!!!! Dikke kus voor jullie xx

• 30 Mei 2012 - 20:32

Stella:

Hallo stoere jongens. Leuk die verslagen elke dag. Ik kijk er naar uit en kijk dan elke dag op Google Earth om te zien waar jullie precies zitten en hoe ver jullie nog moeten. Zo te zien zijn jullie er bijna. Zo te lezen wegen de laatste loodjes niet zo zwaar. Succes!
    Dikke kus van
    Stella

• 30 Mei 2012 - 20:57

Katrien:

hoi,het zal inderdaad wel een zware maar vooral beladen dag worden,maar jullie kunnen en doen het toch maar! chapeau en ik zal aan jullie denken. dikke kus kaatje

• 31 Mei 2012 - 15:07

Mayra:

Hoi broertje en Carlo,

Fantastisch wat jullie presteren. Ben heel benieuwd naar de verhalen en de foto's.
    Liefs en tot de volgende keer.
    Mayra