on the road again - Reisverslag uit Boadilla del Camino, Spanje van Carl en Carlo - WaarBenJij.nu on the road again - Reisverslag uit Boadilla del Camino, Spanje van Carl en Carlo - WaarBenJij.nu

on the road again

Door: SantiagoPlusoMino

Blijf op de hoogte en volg Carl en Carlo

28 Mei 2012 | Spanje, Boadilla del Camino

Vanmorgen was het weer vroeg dag, want we moesten vóór 08.00 uur de refugio uit zijn. In een pelgrimscafé een soort ontbijt genuttigd en daarna zijn we naar de fietsendokter gegaan. Natuurlijk veel te vroeg, maar we wilden de eerste zijn. Na de broodnodige injectie hebben we ons paard om ongeveer 10.00 uur opgetuigd en zijn vertrokken voor een rit die 70 km zou duren.
Onderweg kwamen we geen uitspattingen tegen zodat we een deel van onze ijzeren voorraad hebben moeten aanspreken.
Inmiddels hebben we een maand volgefietst en hebben de 5 van de resterende afstand weggereden. -0 is morgen jarig, ik ben niet uitgenodigd, dus fiets ik morgen verder, zeker zolang het lekker weer blijft.

• 28 Mei 2012 - 19:16

Gé En Truus:

Lieve Carl,
    Voor dinsdag, van harte gefeliciteerd met deze bijzondere verjaardag. Maak er samen een mooie fietsdag van, zonder pech en regen. Wij drinken er een mooi glas spaanse wijn op. Nog vele mooie jaren.
    Liefs Gé en Truus

• 28 Mei 2012 - 19:28

Katrien:

hoi lieverd,heel bijzonder dat je jou
    verjaardag morgen op een zo'n bijzondere plaats kunt vieren. Wel geweldig en ik had het graag met je willen vieren maar dat wordt verlaat uitgebreid! gevierd uiteraard. Wel een mega dikke knuffel van imke en mij xxx maak er een mooie dag van!

• 28 Mei 2012 - 20:01

Marja:

Hallo jarige jop,van harte gefeliciteerd
    met je verjaardag , daar drink ik op.Succes maar weer.

• 29 Mei 2012 - 06:27

Margriet:

lieve Carl van harte gefeliciteerd met je verjaardag.Wat een avontuur ik vind het geweldig met alle ups en downs. Wordt vast weer en gezellige dag en wij drinken vanavond een pilske op jou! dikke kus van ons.

• 29 Mei 2012 - 07:48

He Oom:

van harte gefeliciteerd!!

Liefs,

Marc & Petra X

• 29 Mei 2012 - 07:57

Maudjuh:

heeej caja gefeliciteerd met je verjaardag we proosten op jou en het is vandaag de 29-ste maar omdat er nog geen reisverslag is doe ik het bij je reisverslag van de 28-ste.
    leuk om jullie verhalen te lezen .
    ook een hele dikke kus en knuffel van jens en krijn xxx maudjuh

• 29 Mei 2012 - 08:21

Marij En Joop:

Batje Carl (Sjefke) Van harte gefeliciteerd met je verjaardag !!!
    Maak er samen een hele fijne dag van
    en succes met de volgende dagen.
    Wij blijven jullie volgen.

Bon Jopie + de gelovige met 't hondje.

• 29 Mei 2012 - 08:55

Annet:

carl van harte met je verjaardag.
    maak er iets leuks van samen.

groetjes koen en aanet

• 29 Mei 2012 - 09:00

Caroline:

Hallo Carl,

Gefeliciteerd met je verjaardag. Leuk om de verslagen te lezen. Wat een reis. In iedergeval hebben jullie straks wel lekkere stoere kuiten. Geniet er nog maar lekker van.
    Gr Caroline en Theo

• 29 Mei 2012 - 13:11

Antinetta En Addy:

Hartelijke gelukwensen 'n fijne fietsdag met je maatje Carlo -ja alleen KANJERS bereiken dit gr v Addy liefs Antoinetta

• 29 Mei 2012 - 13:17

Dennis:

Hey dad,

Gefeliciteerd met je verjaardag!
    Veel plezier vandaag en ik spreek je snel weer. x

• 29 Mei 2012 - 14:20

Corne-Manon-Sammie:

Hey Carl,

Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag en met jullie geweldige prestatie. Wij moeten het allemaal nog maar eens na zien te doen !! Petje af !!!!!!!! Hopelijk kun je het laatste stuk een beetje het tempo erin houden en zien we je op het feest bij paul op 9 juni.
    Veel plezier verder en geniet van je feestmaal en je biertjes.

Corne-Manon-Sammie

• 29 Mei 2012 - 14:28

Ciel Dijkmans:

Hoi Carl
    Proficiat met je verjaardag in het spaanse land. Maak er een leuke dag van want je hebt al zoveel up en downs mee gemaakt.
    Lees elke dag julllie verslag.
    Dikke knuf

• 29 Mei 2012 - 16:12

Nienke:

Lieve lieve Carl!
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, geniet ervan daar op je fiets en zet um op!! Hele dikke kus, Peter, Nienke en Emma

• 29 Mei 2012 - 17:20

Benardo:

He Kareltje, jongen proficiat met je verjaardag en deigge veule jaore in ons midden meugt bleive.

• 31 Mei 2012 - 14:39

Marianne:

Carl, ik zie dat je dinsdag jarig was alsnog gefeliciteerd, je bent een kanjer, ga zo door.
    groetjes

• 31 Mei 2012 - 14:41

Marianne:

Carl, ik zie dat je dinsdag jarig was alsnog gefeliciteerd, ga zo door kanjer.
    Groetjes