gingen we nu fietsend of lopend ? - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Carl en Carlo - WaarBenJij.nu gingen we nu fietsend of lopend ? - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Carl en Carlo - WaarBenJij.nu

gingen we nu fietsend of lopend ?

Door: SantiagoPlusoMino

Blijf op de hoogte en volg Carl en Carlo

27 Mei 2012 | Spanje, Burgos

Vanmorgen was het heerlijk fiets weer tot we 15 km verder waren, daarna werd het heerlijk wandelweer, want -0's ketting brak weer.
Gelukkig heeft hij veel ervaring opgedaan met lange afstanden lopen, dus de fietsschoenen werden vervangen door loopschoenen, en ik cirkelde op de fiets om hem heen om hem aan te moedigen.
20 km verder kwam Jacobus ons weer te hulp en konden we de laatste km's al fietsend voortsukkelen.
We zitten nu in een refugio in Burgos, wat we eigenlijk ook als stopplaats hadden gekozen.
Morgen dus maar als verliesdag accepteren om de fiets weer in topconditie te krijgen.
We laten ons de biertjes op het terras er niet minder om smaken.

• 27 Mei 2012 - 20:01

Jan En Diane:

Hoi Bikkels, na wat toppie dagen in greece effe jullie reisverslagen doorgenomen! Voel me vrij lui nu, wat een klasse mannen!!! Ik knipper effe mee mun ogen en jullie zitten in spanje!! Muy bien hombres!! Nog effe kuite bijte en jullie zijn er!! We blijve jullie volge!! Hou vol mannen!!

• 27 Mei 2012 - 20:38

Ruud:

ben super trots op jullie ik lig in turkenland op het strand en jullie maar zwoegen niet helemaal eerlijk ik gun jullie na afloop ook dat strand gevoel gr

• 27 Mei 2012 - 21:08

Martin Oppermans:

Hé C & C.
    ¿Todo está bien con ustedes? Chico, qué trabajo decir. ¿Cómo como el ascenso en los Pirineos? Sostener brevemente. Estás casi allí. Buena suerte con el último tramo de la casa.
    Adios amigo's.

Agnes & Martin.

• 27 Mei 2012 - 21:38

Stella:

Wat een pech toch. Eerst die regen en nu steeds de fiets van -O. Maar intussen zitten jullie al wel ver in Spanje. Wat een prestatie!!! Maak van jullie fietspech een deugd en geniet van de "verliesdag".
    Overigens erg leuke foto's. Voeg maar weer snel nieuwe toe!
    Liefs en dikke kus,
    Stella

• 28 Mei 2012 - 11:27

Paul:

Super trots als jullie zo doorgaan dan zijn jullie op tijd terug voor het EK. Dan kom maar een lekker pilsje drinken. Als jullie terug zijn wil Job graaf met opa een stukje fietsen. Ook Job is heel trots. Toen ik vertelde dat jullie al in Spanje zijn, vroeg hij "laat opa maar de groeten doen aan Sinterklaas". Xxx groeten uit het zonnige Tilburg. Keep going boys.

• 28 Mei 2012 - 17:52

Ton Mols:

nondepie ben er na nog nie woar ge moet zeen , me oe gezever over une ketting !! fietst gewoon deur , en de groeten van men