nog steeds een brug (berg) te ver - Reisverslag uit Saint-Jean-Pied-de-Port, Frankrijk van Carl en Carlo - WaarBenJij.nu nog steeds een brug (berg) te ver - Reisverslag uit Saint-Jean-Pied-de-Port, Frankrijk van Carl en Carlo - WaarBenJij.nu

nog steeds een brug (berg) te ver

Door: SantiagoPlusoMino

Blijf op de hoogte en volg Carl en Carlo

22 Mei 2012 | Frankrijk, Saint-Jean-Pied-de-Port

Zo, alles is in orde. We hebben 3 pakjes teruggestuurd, dus we zijn wat lichter als we morgenvroeg de bergen in gaan.
We zitten nu hier in een andere gite bij een knarrige oude mus die ons voor gek verklaarde om met de fiets deze tocht te maken. We gaan morgen 1500 mtr omhoog, dus dat wordt "vely vely heavy".
Het weer zou morgen iets beter worden.
Vanmiddag een pizza soldaat gemaakt (-0 mosselen), en we zitten nu aan een wijntje en straks gaan we iets warms eten.

• 22 Mei 2012 - 18:03

Hans Weidner:

En wij hier lekker met 27 graden op het terras zitten met een groot glas koel helder Brand Bier. Succes klimgeiten.

• 22 Mei 2012 - 19:59

Stella:

Jongens, jongens, doe het toch allemaal lekker kalm aan! Jullie hebben toch de tijd aan jezelf? Dan kom je toch gewoon een dagje later op de bestemming! Hoe dan ook, ik wens jullie heel veel succes en sterkte toe bij de beklimming. Easy does it!!!
    Liefs en dikke kus van
    Stella

• 22 Mei 2012 - 21:57

Marja:

Ik zal morgen op een terrasje aan jullie denken. Succes.

• 23 Mei 2012 - 05:53

Bebbie:

Ain't no mountain high enough.....

• 23 Mei 2012 - 17:39

Imke:

heej carl ik hoop dat jullie het leuk en gezellig daar hebben en ik wens jullie zowieso heel veel succes en geweldig weer mee mama en ik missen je wel xxliefs imke (L)

• 23 Mei 2012 - 17:46

Lia Adriaenssen:

Dat is zeker heavy. Wens jullie succes morgen

Verslag uit: Frankrijk, Saint-Jean-Pied-de-Port

Carl en Carlo

Welkom op de dagboekpagina van Carlo (+o) & Carl (-o). Wij doen hier verslag van onze pelgrimstocht naar Santiago de Compostela per fiets. Onze belevingen en ontberingen willen we graag met jullie delen.

Actief sinds 01 Mei 2012