weer aan de slag, trappen opa's - Reisverslag uit Moustey, Frankrijk van Carl en Carlo - WaarBenJij.nu weer aan de slag, trappen opa's - Reisverslag uit Moustey, Frankrijk van Carl en Carlo - WaarBenJij.nu

weer aan de slag, trappen opa's

Door: SantiagoPlusoMino

Blijf op de hoogte en volg Carl en Carlo

18 Mei 2012 | Frankrijk, Moustey

Vandaag hebben we 97 km gereden en zitten nu op een camping in Moustey, zo'n 100 km boven Dax tussen de wigwams of is het wigwammen?
We hebben vanmiddag in Cadillac (geen auto hoor) gegeten. De eerste 40 kms waren pittig, maar daarna reden we Les Landes binnen en werd het terrein vlak. We kwamen daar ook praktisch niemand tegen. Alles is hier rustig en stil; zelfs een speld hoor je hier niet vallen.

• 18 Mei 2012 - 17:57

Annet:

goed gedaan jochies.
    wij doen het jullie niet na.

gr koen en annet

• 18 Mei 2012 - 18:42

Dennis:

Zo, knap hoor 97 km. De wijn is goed gevallen blijkt wel! Nog ff doortrappen want ook de sangria zal voor de nodige energie zorgen. Wij gaan vanacht ook een reisje maken van zo'n 2500 km. We worden om 04.00 uur opgehaald om terug naar nl te vliegen. Lekker handig met de kids. Maar het was een geweldige vakantie. Suc 6 en we spreken elkaar snel. X den maud jens krijn

• 18 Mei 2012 - 18:42

Dennis:

Verslag uit: Frankrijk, Moustey

Carl en Carlo

Welkom op de dagboekpagina van Carlo (+o) & Carl (-o). Wij doen hier verslag van onze pelgrimstocht naar Santiago de Compostela per fiets. Onze belevingen en ontberingen willen we graag met jullie delen.

Actief sinds 01 Mei 2012