80 km dag - Reisverslag uit Châtellerault, Frankrijk van Carl en Carlo - WaarBenJij.nu 80 km dag - Reisverslag uit Châtellerault, Frankrijk van Carl en Carlo - WaarBenJij.nu

80 km dag

Door: SantiagoPlusoMino

Blijf op de hoogte en volg Carl en Carlo

12 Mei 2012 | Frankrijk, Châtellerault

Vandaag hebben we (geloof het of niet) 80 km gereden en zitten nu op een camping in Catellerault.
Het weer zag er vanmorgen dreigend uit. Het was koud en er stond een harde wind.
Gelukkig voor ons in de goede richting. Vanmiddag in het stadje al warm gegeten, en daarna de camping opgezocht. Dat is altijd een hele uitdaging, maar de fransen zijn altijd heel behulpzaam als ze ons zien met de fietsen volgeladen. Vanavond in de supermarkt wat inkopen gedaan dus we komen niet om van de honger.

• 12 Mei 2012 - 19:09

Karla:

oh oh +o -o..... het is echt afzien voor jullie !!!!! Maar volhouden he !!!! Leuk om dit te volgen....... heel veel succes ... jammer dat de schrobbelaer nog thuis ligt !!!!! Succes en dikke kus
    +a xxx

• 12 Mei 2012 - 19:30

Paul:

Heren, volgend jaar de Tour de France? De Rabo ploeg kan nog wel wat goede klimmers gebruiken.

Ik ben trots op jullie. Volhouden.

• 13 Mei 2012 - 18:18

Annet :

zo weer een heel end goed gedaan jongens.op naar morgen hopelijk weer de wind de goede kant op.
    ps we hebben je gemist gisteren carl.

xxx annet en koen

Verslag uit: Frankrijk, Châtellerault

Carl en Carlo

Welkom op de dagboekpagina van Carlo (+o) & Carl (-o). Wij doen hier verslag van onze pelgrimstocht naar Santiago de Compostela per fiets. Onze belevingen en ontberingen willen we graag met jullie delen.

Actief sinds 01 Mei 2012