Niet te geloven 'ZON' - Reisverslag uit Prunay-Cassereau, Frankrijk van Carl en Carlo - WaarBenJij.nu Niet te geloven 'ZON' - Reisverslag uit Prunay-Cassereau, Frankrijk van Carl en Carlo - WaarBenJij.nu

Niet te geloven 'ZON'

Door: SantiagoPlusoMino

Blijf op de hoogte en volg Carl en Carlo

10 Mei 2012 | Frankrijk, Prunay-Cassereau

Weer een nieuw liedje Éindelijk daar was ie dan de zon'.
'sMorgens om 10.00 uur al 23 graden.
Verder hebben we niet meer durven kijken, alleen maar drinken, drinken.
We wilden vandaag 85 km rijden, maar na 70 km was bij +O de pijp helemaal leeg.
We zitten nu op een camping in Prunay-Casseneau, zo'n 50 km boven Tours.
We gaan nu hier op de camping eten.

• 10 Mei 2012 - 22:54

Paul:

Vandaag in Tilburg een flinke hoosbui. Maar ondanks een zeer nat veld toch een prima wedstrijd van Willem II gezien. We hebben Sparta met 2-1 verslagen. Op naar de Eredivisie. Succes met fietsen morgen. Xxx

• 11 Mei 2012 - 05:43

Lieve Carl En Carlo:

hopelijk houden jullie het goede weer en de leuke liedjes!

xx Bebbie

• 11 Mei 2012 - 09:13

Annet:

gelukkig voor jullie eindelijk zon, hier alleen maar regen, hopelijk houden jullie nu goed weer