we hebben een nieuwe zanger (+0) - Reisverslag uit Châteaudun, Frankrijk van Carl en Carlo - WaarBenJij.nu we hebben een nieuwe zanger (+0) - Reisverslag uit Châteaudun, Frankrijk van Carl en Carlo - WaarBenJij.nu

we hebben een nieuwe zanger (+0)

Door: SantiagoPlusoMino

Blijf op de hoogte en volg Carl en Carlo

09 Mei 2012 | Frankrijk, Châteaudun

Vandaag weer alles nat moeten inpakken. We worden er langzamerhand een beetje chagrijnig van. Alles is klam of nat, de was droogt niet. Maar verder is alles okay. Vandaag zitten we op een camping in Chateudun. We hebben 63 km gereden met een harde tegenwind.
+0 heeft zich als zanger ontpopt. Met wind tegen en in een pittige klim begon hij te zingen: falderie, faldera. En ik meteen de 2e stem meezingen.
Leuk nummer voor de mental bats. Iets voor jou om te zingen Lex, makkelijke tekst.

• 09 Mei 2012 - 20:28

Lex:

Hou het voorlopig maar bij " het soldaatje". Kan de tekst wel opsturen met de akkoorden voor +O. Vraag me wel af, als ik jullie verslagen zo lees, of ze in la douce France het gezegde kennen: na regen komt zonneschijn. Hou je taai zeker nu je de laatste trappistenbrouwerij (van Westvleteren) al gepasseerd bent. Neem er wel eentje op jullie gezondheid. Gr. Lex.

• 09 Mei 2012 - 20:29

Paul:

Tja, soms is nat en klam wel fijn, maar niet altijd.
    Keep going boys. You can do it.

• 09 Mei 2012 - 22:01

Ruud:

dit nummer kent lex al zingt hij ook altijd bij het vissen gr

Verslag uit: Frankrijk, Châteaudun

Carl en Carlo

Welkom op de dagboekpagina van Carlo (+o) & Carl (-o). Wij doen hier verslag van onze pelgrimstocht naar Santiago de Compostela per fiets. Onze belevingen en ontberingen willen we graag met jullie delen.

Actief sinds 01 Mei 2012