je wilt 't niet weten - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Carl en Carlo - WaarBenJij.nu je wilt 't niet weten - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Carl en Carlo - WaarBenJij.nu

je wilt 't niet weten

Blijf op de hoogte en volg Carl en Carlo

15 Mei 2014 | Spanje, Burgos

Na 'n ontbijt van vers brood van vorige week en verse koffie van eergisteren werden we om 08.00u de Albergue uitgestuurd. KOUD en 'n harde nare wind. We hebben de hele dag met fleecetrui en jas aan gereden. We hebben weer flink wat klimwerk verzet ondanks 't feit dat we nergens koffie van vandaag konden scoren. Probleemloos reden we na 60 km fluitend Burgos binnen. TTIIIKKK, oh nee toch, JAAA, alweer de hoofdprijs, 'n andere spaak die 't begaf. Ik zal 't netjes zeggen: dat was slikken. Allereerst hebben we voor onderdak gezorgd en daarna met 't wiel in de hand naar de dichtstbijzijnde fietsenmaker gelopen. Hij adviseerde terecht deze keer maar alle spaken te vervangen omdat 't risico op 'n nieuwe spaakbreuk veel te groot werd. We zitten nu op 'n terras 'n pilsje te drinken en wachten tot 't wiel klaar is, en hopen dat 't nu eindelijk niet meer spaak loopt.

• 15 Mei 2014 - 22:43

Jan Cools:

Beste Carlo Marion en ik zijn ondertussen weer gewend in Nederland helaas ,je hebt wel pech gehad lees ik maar zal ik even voor je zingen ,dat monterder je wel weer op .
    Wij hebben het super gevonden de tijd met jullie samen .
    Eid dit jaar zullen samen nog wel eens een boom opzetten.
    Je bent toch alweer in Burgos laat het biertje je smaken en geniet ervan nog even en je bent er weer .
    Zal je volgen succes op je tocht en loat je spoaken nauw mar goei moaken haha .

Groeten vanuit Tilburg

• 15 Mei 2014 - 22:56

Stella:

Ze moeten jullie wel hebben zeg! Wat een pech. Is het geen idee om dan maar een heel nieuw wiel te kopen ipv steeds maar spaken vervangen? Volgens mij nog goedkoper ook. Nou ja, geniet van jullie biertje en de verplichte rust. Veel liefs en hopelijk gaat verder alles op rolletjes. Xxxxx