Problemas,ay ay. ay mas problemas! - Reisverslag uit Nájera, Spanje van Carl en Carlo - WaarBenJij.nu Problemas,ay ay. ay mas problemas! - Reisverslag uit Nájera, Spanje van Carl en Carlo - WaarBenJij.nu

Problemas,ay ay. ay mas problemas!

Blijf op de hoogte en volg Carl en Carlo

13 Mei 2014 | Spanje, Nájera

Nieuwe dag,nieuwe kansen dus vandaag weer op de fiets gestapt met de bedoeling om zo snel mogelijk de gebroken spaak 30km verder in Nàjera te repareren.No way, na nog geen 5km PATS weer een spaak naar de KL-T-N.Maar toen er nog een 3e en 4e spaak het begaf zijn we pfffffft al lopend en heel langzaam fietsend naar Nàjera gegaan.Bij de fietenmaker aangekomen was het 14.00 uur dus Siesta in Spanje,poco poco dus en tot 16.00 uur gewacht.Al met al is alles gerepareerd en nu maar hopen dat we de tocht zonder materiaal pech kunnen vervolgen.Dat alle refugios vol zaten kon er ook nog wel bij en kon de pret(lees ellende) niet drukken.We hebben onszelf deze enerverende dag dan ook noodgedewongen getrakteerd op een Hotel en een heerlijk pelgrims menu.

• 14 Mei 2014 - 00:08

Yvonne:

Nou Mannen,dit is met recht spaak lopen,
    hopelijk gaat de reis verder met spaken,
    wens jullie onwijs veel fiets met spaken plezier.
    Dikke Kuzzzz Yvonne

• 14 Mei 2014 - 00:11

Stella:

Jongens, jongens wat een pech allemaal. Gelukkig zijn jullie pensionados en hebben jullie dus de tijd aan jezelf. Dus, take it easy. Jullie komen er wel. xxxxxxx

• 14 Mei 2014 - 10:14

Lex:

Wedden dat het vanaf nu allemaal goed komt. Succes.

Bob Spaak

• 15 Mei 2014 - 11:20

Marion:

Hoi Carl en Carlo.
    Wat een pech begin.
    Het zit jullie niet mee deze keer maar het is mooi dat jullie
    de moed niet laten zakken en toch vrolijk doorzetten.
    Vanaf nu gaat het vast allemaal naar wens en gaan jullie genieten
    van deze mooie tocht.
    Ik ben alweer hellemaal in het ritme maar mis het wel hi hi.
    Hasta luego
    Marion.

• 15 Mei 2014 - 17:52

Bebbie:

Dag Carl en Carlo

wat een ellende.....dit zijn dus de echte ontberingen van een pelgrimstocht.

Succes
    Bebbie