'T loopt spaak - Reisverslag uit Nájera, Spanje van Carl en Carlo - WaarBenJij.nu 'T loopt spaak - Reisverslag uit Nájera, Spanje van Carl en Carlo - WaarBenJij.nu

'T loopt spaak

Blijf op de hoogte en volg Carl en Carlo

13 Mei 2014 | Spanje, Nájera

Vandaag als eerste bij de enige fietsenmaker in 't dorp gestopt om 'n nieuwe spaak te laten monteren. Vol goede moed zijn we daarna opgestapt en hebben de aanval hernieuwd ingezet. Helaas 20 km verderop nieuwe malheur, 'n andere spaak gaf de geest. We zijn nog tot Logrono gekomen waar we de eerste de beste refugio zijn ingedoken om in ieder geval 'n slaapplaats te hebben. Daarna zijn we bij 3 fietsenmakers geweest om te proberen de fiets te laten repareren. Geen een had de juiste maat beschikbaar, dus werden we van de ene naar de andere gestuurd, uiteindelijk zonder resultaat. Daarna dachten we 'n pelgrimsmenu te scoren, maar zelfs dat kostte veel tijd, loopwerk en energie. We waren dan ook doodop toen we uiteindelijk gingen slapen. (Dit verslag is 1 dag vertraagd, zodat tijd en plaats niet correct zijn).

Verslag uit: Spanje, Nájera

Carl en Carlo

Welkom op de dagboekpagina van Carlo (+o) & Carl (-o). Wij doen hier verslag van onze pelgrimstocht naar Santiago de Compostela per fiets. Onze belevingen en ontberingen willen we graag met jullie delen.

Actief sinds 01 Mei 2012