Een nieuw begin - Reisverslag uit Pamplona, Spanje van Carl en Carlo - WaarBenJij.nu Een nieuw begin - Reisverslag uit Pamplona, Spanje van Carl en Carlo - WaarBenJij.nu

Een nieuw begin

Blijf op de hoogte en volg Carl en Carlo

10 Mei 2014 | Spanje, Pamplona

Vanmorgen begonnen we vol goede moed aan de eerste etappe. Na 2 km kwam Carl tot de ontdekking dat hij 'n slag in z'n wiel had. Teruggereden naar Roncevalles, waar Paul, z'n vrijwilligersmaatje, tot de conclusie kwam dat 'n spaak gebroken was. Hij heeft geprobeerd te redden wat er te redden viel, zodat we alsnog opnieuw konden vertrekken. We hebben er toch nog 'n fijne dag van kunnen maken met veel zon. Maar toch moeten we zo snel mogelijk 'n fietsenmaker zien op te sporen. Vandaag waren ze allemaal gesloten en morgen is zondag dus dat wordt wachten tot maandag.

• 11 Mei 2014 - 08:46

Paul Van Heeswijk:

Veel succes en plezier heren.
    Maak er weer een mooie tocht van.
    Groeten uit het regenachtige Tilburg.

En zoals de oude Grieken altijd zeggen: "beter een slag in je wiel dan een wortel in je kont!"
    Tja die Grieken waren zo gek nog niet.
    Goede reis heren. Tot over een paar weken.
    Groeten Paul.

• 11 Mei 2014 - 09:54

Stella:

Fijn om te zien dat jullie weer "bloggen". Een beetje pech, maar men zegt altijd dat een slechte generale repetitie, een goede uitvoering betekent, dus van hieraf zal het allemaal op rolletjes lopen. Waar blijven jullie intussen? In Ronsevalles? Veel liefs en kusjes van mij. xxxxx

• 11 Mei 2014 - 12:31

Bebbie:

Lieve Carlo en Carl

een hele fijne reis toegewenst.
    ik zal jullie blog zeker in de gaten houden en als jullie weer eens in de buurt zijn.....
    dan wel met vlaai!!!!

dikke knuffel voor allebei
    Bebbie

• 12 Mei 2014 - 14:55

Lore:

Carl en Carlo heel veel plezieren goed op jullie opletten. Weet zeker dat jullie genieten.veel liefs lore

• 14 Mei 2014 - 17:26

Ruud Weezeman:

Wens jullie wederom een fantastische goede en avontuurlijke reis-- en héél veel succes!
    veel groeten
    Ruud